آرشیو برای: "اردیبهشت 1394"

بخشيدن دل بزرگ ميخواد ، نه توان مالي...!

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/30  •  ارسال نظر »

پارسال خرداد ماه وسیله ای خریدم، دو تا کارگر گرفتم برا حملش گفتن ۴۰ تومن من هم چونه زدم کردمش ۳۰ تومن بعد پایان کار، توی اون هوای گرم سه تا ۱۰ تومنی دادم بهشون یکی از کارگرا ۱۰تومن برداشت و ۲۰ تومن داد به اون یکی گفتم مگر شریک نیستید گفت چرا ولی اون… بیشتر »

پيام خون شهيد

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/28  •  1 نظر »

یکی از شهدای حزب‌الله لبنان که برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم زینب کبری(س) راهی سوریه شده بود در راه مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسید. این شهید عزیز قبل از اینکه روحش برای همیشه به آسمان پرواز کند انگشت در خون خود زد و نوشت: «سقطنا شهداء ولن… بیشتر »

ارزشِ عشق

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/28  •  ارسال نظر »

علّامه محمّد تقی جعفری می‌‌‌فرمودند: عدّه‌‌‌ای از جامعه‌‌‌شناسان برتر دنیا در «دانمارک» جمع شده بودند تا دربارۀ موضوع مهمّی به بحث و تبادل نظر بپردازند. موضوع این بود: ارزش واقعی انسان به چیست؟ برای سنجش ارزش خیلی از موجودات، معیار خاصّی داریم؛ مثلاً… بیشتر »

درک پیام انقلاب توسط مردم یمن

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/19  •  ارسال نظر »

  ما باید انقلابمان را به دنیا صادر کنیم و نتیجه صدور انقلاب را هم اینک در توحش آل سعود در یمن می بینیم که مبارزان یمنی شده اند مرز انقلاب اسلامی مان با وهابیت تکفیری و آل یهود(آل سعود) و این ثمره خون شهدای بیت المقدس است و والفجر هشت  و ایضا ثمره… بیشتر »

آنچه بر من وارد آمد برايم آسان است، چون در محضر خدا است.

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/18  •  ارسال نظر »

    هَوَّنَ عَلَيَّ مَا نَزَلَ بِی أَنَّهُ بِعَيْنِ اللَّهِ. آنچه بر من وارد آمد برايم آسان است، چون در محضر خدا است.            امت بزرگ اسلامى نمى‌تواند همچون غربِ مزوّر در برابر ظلمى كه بر شما مى‌رود، بى‌تفاوت و ساكت بماند و با دشمن شما دست… بیشتر »

خون بر شمشیر پیروز است

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/17  •  ارسال نظر »

در محرّم سال 42، امامِ بزرگوار ما از این ممشاء استفاده کرد و آن حادثه عظیم پانزده خرداد به وجود آمد. در محرّم سال 1357 هم امام عزیز ما باز از همین حادثه الهام گرفت و گفت: «خون بر شمشیر پیروز است» و آن حادثه تاریخى بى نظیر - یعنى انقلاب اسلامى - پدید… بیشتر »

ایمان به مبارزه، تنها شعله گرمابخش دل‌ها

نوشته شده توسط راوی در 1394/02/17  •  ارسال نظر »

اخیراً یکی از چهره‌های شاخص نیروهای مقاومت یمن در کشورمان حضور پیدا کرده بود و یکی از سؤالاتی که جوانان(خصوصاً جوانان انقلابی و مذهبی) در نشست‌های مختلف از وی پرسیده بودند در خصوص موشک‌های یمن و توان موشکی این کشور بود. وقتی جوانان ما این سؤال را… بیشتر »