آرشیو برای: "مهر 1395"

شام غریبان است این روزهای ما...

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/13  •  2 نظر »

روز دوم. روز شناخت زمین و زمان! روز عرفه! روز معرفت!‌ روز وصل! و برای این رسیدن، کجا بهتر از کربلا؟! و چه روزی بهتر از روز دوم؟! روز دوم. روز حر! روز توبه! روز ندبه! روز پشیمانی! من و بستن راه بر حسین بن علی؟! که اساسا به کوفه نرسد؟! وای بر من! آری!… بیشتر »

آیات قرآن در خطبه غدیر

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/10  •  1 نظر »

مضامین این آیات در خطبه شریف غدیر از زبان گهربار رسول الله (صلی الله علیه وآله ) جاری گشته است. بسم الله الرحمن الرحیم  ردیف بخش متن آیه متن خطبه سوره 1 بخش اول:  حمد و ثنای الهی اللَّـهُ الَّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ وَمِنَ… بیشتر »

علی علیه السلام در قرآن

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/09  •  ارسال نظر »

مَعاشِرَالنّاسِ، هذا عَلِی، ...هان مردمان! این علی مانَزَلَتْ آیَةُ رِضاً (فی الْقُرْآنِ) إِلاّ فیهِ، آیه رضایتی در قرآن نیست مگر این که درباره ی اوست. وَلا خاطَبَ الله الَّذینَ آمَنُوا إِلاّبَدَأ بِهِ، و خدا هرگاه ایمان آوردگان را خطابی نموده به او… بیشتر »

آشنا شو ...

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/03  •  ارسال نظر »

فرزندم! با قرآن این بزرگ کتاب معرفت آشنا شو اگرچه با قرائت آن. و راهى از آن به سوى محبوب باز کن و تصوّر نکن که قرائت بدون معرفت اثرى ندارد که این وسوسه شیطان است. آخر این کتاب از طرف محبوب است براى تو و براى همه کس. و نامه محبوبْ، محبوب است اگرچه عاشق و… بیشتر »

مرگ زیرکانه...

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/02  •  5 نظر »

امام خامنه ای :                                                                        شهید جانش را فروخته و در مقابل آن ...                    بهشت و رضای-الهی را گرفته است که بالاترین دستاوردهاست ... به شهادت در راه خدا، از این منظر نگاه کنیم ...… بیشتر »

برای هر کسی یک روز، روز عاشورا است

نوشته شده توسط راوی در 1395/07/02  •  3 نظر »

  «شهید سید مصطفی موسوی» روز پنج شنبه ۱۸ آبان ۱۳۷۴ به دنیا آمد و در پنج شنبه ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۴ و تنها ۳ روز پس از قدم گذاشتن به سن ۲۰ سالگی، در سوریه، جام شهادت را نوشید. مصطفی که از نسل دهه ۷۰ بود، بر خلاف خیلی از هم نسل‌هایش، خیلی زود راه و هدف خود را… بیشتر »